woensdag 26 mei 2010

Zomerjas

Vorige week kwam ik deze mooie reegeit tegen tussen de paardebloemen aan de bosrand van het Duivelsbos,een mooi natuurgebied gelegen aan de rand van Losser. Zij heeft bijna haar winterjas helemaal ingeruild voor een mooie bruine glanzende zomervacht. Ze liet zich ongestoord benaderen. Ik kon steeds een stukje dichterbij komen, waarbij ze me wel in de gaten hield. Als ze weer verder ging met grazen sloop ik weer een meter verder tot ik deze opnames kon maken. Daarna liep ik weer rustig achteruit en verliet de weide en ging zij verder met fourageren. Nog even en dan begint voor de reeen de paringstijd.

Canon 40D 500mm F6,3 1/200 250iso


3 opmerkingen:

  1. Dag Ronald

    prachtige opname's heb je hiervan kunnen maken
    't is genieten van zulke mooie momenten.

    groet, Joop

    http://jfotograaf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende foto's van een van mijn favoriete dieren, ik hoop binnenkort in de AWD nog eens een ree tegen te komen, het zijn we schuwe dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inmiddels ben ik in de waterleidingduinen een hele mooie reegeit tegengekomen, ze staat op mijn blog te poseren.

    BeantwoordenVerwijderen